dilluns 20 2010

Espatlles de conill al vapor

Bé, estic aprofitant al màxim la meva màquina de vapor. Vull experimentar amb diversos aliments.
El dia que la vaig comprar, vaig fer recerca de receptes al vapor a la mateixa web de la màquina i en vaig trobar molt poques, d'aquí la meva curiositat en fer proves. De moment el que hi he fet, m'ha agradat molt.
Les receptes que faig són lleugeres i saludables.


Ingredients per aquest plat:

2 espatlles de conill
1 tomàquet madur
1/ceba de Figueres
1/2 poma ratllada ampla
Sal i pebre negre
Oli d'oliva
Herbes de Provença

Elaboració:

Netegeu el conill, salpebreu i poseu-lo a la safata. Talleu a rodanxes el tomàquet, la ceba i la poma i repartiu-les pel voltant.
Poseu el rellotge a 35'.
Quan estigui cuit l'acompanyeu amb un bon raig d'oli d'oliva i un bon polsim de herbes de Provença.
Recomanen la carn de conill en règims hipocalòrics. Tot i que aquest no ha estat fet amb aquesta intenció, sinó amb la de ser un plat de fàcil digestió.

Així ha quedat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...