dimarts 29 2011

Més magdalenes decorades

Amb aquesta nova versió de magdalenes decorades he tingut l'ocasió d'estrenar un altre dels tres expositors que em va fer el meu pare que, últimament li fa molta gràcia que li faci aquests tipus d'encàrrecs.

Les magdalenes són unes elaboracions senzilles, pràctiques i econòmiques. I, si com en aquest cas, les vestiu de gala veureu que resulten molt atractives per a festes infantils.

Les que he preparat estan fetes de merenga, per tant de clara d'ou i sucre. Els rovells els podeu aprofitar també per altres elaboracions (flamets, crema catalana, torrons de rovell d'ou...)

De receptes de magdalenes n'hi ha un munt i m'agrada anar provant. Aquest cop m'ha fet gràcia seguir una recepta d'una professional com l'Eva Arguiñano

La veritat és que m'ha encantat el resultat tant per la seva esponjositat com per la seva senzillesa.

Ingredients per a les magdalenes
4 ous
250g de sucre
200g de farina
1/2 got d'oli d'oliva verge (he calculat 125g)
1 sobre de llevat

Elaboració

Preescalfeu el forn a 180ºC.
Prepareu els motlles de paper (uns 20-25 segons mida).
Barregeu el llevat amb la farina i garbelleu amb un colador.
Poseu els ous i el sucre a la batedora i bateu mentrestant aneu afegint l'oli. Quan ho tingueu barrejat pareu la batedora i aneu incorporant a poc a poc la farina amb moviments suaus perquè quedi la farina ben incorporada però no us abaixi la massa.
Poseu la massa a la mànega pastissera i repartiu-la als motlles.

Per decorar les magdalenes podeu fer servir merenga com la que vaig ensenyar-vos l'altre dia.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...