dissabte 11 2012

Croquetes de cansalada viada

L'altre dia quan vaig publicar la recepta de les croquetes amb les verdures de l'escudella, no me'n vaig adonar, fins que m'ho va dir la Sandra, que la nostra cita mensual de la Recepta del 15 anava precisament de croquetes.

Sé que hagués pogut presentar aquelles però, em perdia el joc que tinc cada mes en pensar quina en faré a la cuina. Avui, tot i està cansada després del taller de lioneses del matí, m'he tornat a posar a la cuina per fer i presentar la proposta i, que a més, ens ha agradat molt.

Ingredients per a dues persones
1 tall de cansalada viada
1 porro
Llet, farina i oli d'oliva per preparar la beixamel
Farina de cigrons ecològica
Sal, pebre negre
Oli d'oliva

Elaboració

Partiu el porro i coeu-lo al vapor. Reserveu.
Salpebreu i talleu molt petita la cansalada viada sense la corna.

Poseu un rajolinet d'oli d'oliva en una paella i fregiu la cansalada, quan ja estigui cuita tireu-hi la verdura que heu reservat i feu un tomba i tomba.

Prepareu la salsa beixamel espessa segons el vostre costum però, com veureu, en aquest cas he substituït la mantega per oli d'oliva.

Quan la tingueu a punt afegiu el trinxat de porro i cansalada. Poseu la massa en una safata perquè es refredi i un cop freda, feu les boles i passeu-les primer per ou batut i farina de cigrons. Fregiu-les amb oli d'oliva i serviu-les calentes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...