dilluns 14 2012

Entrepà d'espinacs i patata


El plat d'avui encara no l'he pogut preparar jo mateixa però la meva filla ho ha fet per mi, perquè pogués participar un cop més  a la Recepta del 15 d'aquest mes i a l'Enfogona't. Tot a la plegada.
  
Què deu ser que quan no pots encara et tornes més creativa i en tens més ganes?  Sigui com sigui, pensar en aquestes dues cites mensuals ha fet volar per moments el malestar del meu pensament.
La proposta és un boníssim entrepà de truita de patates i espinacs. Per l'enfogona't he pensat en el Popeye i els seus espinacs i, com ell,  espero que el plat d'avui m'ompli de força per poder caminar ben aviat.
Però us demano no entrar a concurs perquè no sóc de concursos, a mi ja m'agrada el fet de participar-hi.

Ingredients per a dues persones
1 grapat d'espinacs bullits
1 patata grossa
4 ous
Oli d'oliva
Sal
2 llesques de pa de Valls
1 tomàquet madur
Elaboració
Peleu, talleu a làmines fines la patata i fregui-la en oli d'oliva. Reserveu escorreguda
Deixateu els ous amb un polsim de sal i afegiu el grapat d'espinacs ben escorreguts i la patata fregida.
Poseu oli en una paella i feu la truita.
Un cop cuita prepareu el pa amb tomàquet amb el pa de Valls i feu-ne un entrepà.

Espero que us agradi!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...